Що потрібно зробити, щоб використати 1000 гривень єПідтримка отриману за вакцінацію від Covid19 на всі товари на нашому сайті?

  • Крок 1  Оформіть спеціальну картку єПідтримка в застосунку банку або офлайн-відділенні.
  • Крок 2  Переконайтесь в зарахуванні грошей від Мінекономіки на вашу віртуальну карту.
  • Крок 3  Зайдіть в налаштування карти, на яку вам зарахували 1000 гривень, та підключіть можливість розрахунку за товари через додаток GooglePay, якщо ви все правильно зробили, то зазвичай біля карти з'являеться значок "GPay", він говорить лише про те що в налаштунках вашого банку ви дозволили цій карті розрахунок в інтернет, але цього іноді не вистачає. Тому переходьте до наступного кроку.
  • Крок 4  Якщо у вас не має на телефоні додатку GooglePay, то завантажте його та виконайте налаштування до того моменту поки в ньому не відобразится картинка вашої карти та її номер. Якщо щось не виходить, то поверніться до "Кроку 3" та перевірте правильнісь налаштувань, а потім вже перейдіть до "Кроку 4".
  • Крок 5  Переконайтесь, що у вас все працює.
  • Крок 6  Перевірте доступний залишок на карті.
  • Крок 7  Якщо всі вищі пункти ви зробили переходьте до вибору будь-якого товару з залишком на нашому сайту.
  • Крок 8  Вкажіть данні для отримання.
  • Крок 9  Виберіть способ оплати "Онлайн оплата".  Зверніть увагу: Лише з цим способом оплати можливо розрахуватись за товари з картки єПідтримка.
  • Крок 10 Якщо невиходить додати картку єПідтримка автоматично, реквізити єКартки можливо додати ручним способом.

По 1000₴ усім повністю вакцинованим українцям

Хто може отримати грошову допомогу

Всі пункти мають бути враховані!

  • Повнолітні громадяни України
  • З повним курсом вакцинації
  • Мають «зелений» COVID-сертифікат у застосунку Дія
  • Оформили спеціальну банківську картку єПідтримка

Як отримати виплату

  • Крок 1 Оформіть спеціальну картку єПідтримка в застосунку банку або офлайн-відділенні
  • Крок 2 Завантажте застосунок Дія та авторизуйтесь у ньому
  • Крок 3 Переконайтесь, що у вас є «зелений» COVID-сертифікат
  • Крок 4 Зайдіть у розділ Послуги
  • Крок 5 Знайдіть послугу єПідтримка
  • Крок 6 Виберіть для виплати картку єПідтримка
  • Крок 7 Очікуйте зарахування грошей від Мінекономіки

Банки-партнери

Вам потрібно бути клієнтом одного з банків-партнерів або бути готовим відкрити в них новий рахунок. Список банків-партнерів буде поповнюватись у міру їх підключення до єПідтримки

  • А-банк
  • Альфа-банк
  • Монобанк
  • Приватбанк
  • Укргазбанк

Як оформити картку єПідтримка

  • Онлайн. Завантажте застосунок банку та оформіть картку єПідтримка
  • Офлайн. Зайдіть до фізичного відділення та попросіть оформити картку єПідтримка

Місія послуги

єПідтримка спрямована на допомогу українському бізнесу, який найбільше постраждав під час карантину. Це креативна, транспортна та спортивна категорії.

Як це працює

  • МСС-код. Кожен бізнес має свій МСС-код, він видається банком й вказує на категорію, в якій надаються послуги
  • Розрахунок. Розрахуватись тисячею гривень можна лише за певну категорію товарів
  • Важливо. Сплатити можна тільки за ці послуги та товари
  • Оплата успішна. Оплата пройде, якщо ви придбаєте послуги чи товари в того бізнесу, чий МСС-код ухвалив Кабмін
  • Оплата не успішна. Оплата не пройде, якщо бізнес зареєстрований в іншій категорії Наприклад, ви зможете придбати книжки в книжковому магазині, але не зможете придбати їх в продуктовому або на заправці
  • Спеціальна картка. Оформіть спеціальну картку єПідтримка в одному з банків-партнерів. Ця картка буде одразу запрограмована на витрати лише в тих категоріях бізнесів, які найбільше постраждали від карантину, тому тисяча зарахується тільки на неї

Де я можу витратити 1000₴

  • Книжкові магазини
  • Залізничні квитки в межах України
  • Авіаквитки в межах України
  • Кінотеатри
  • Театри
  • Музеї
  • Виставкові центри
  • Концерти
  • Спортзали


За більш детальною інформацію по використанню 1000 гривень за вакцінацію перейдіть на офіційну підтримку додатку Дія.

є Підтрима

e-aid.diia.gov.ua



Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей. Сім'я і дитина - це споконвічні цінності, які сповідує український народ, будуючи свою державність та розвиваючи власну культуру.

Турбота про дітей, усвідомлення пріоритетності їх інтересів над інтересами дорослих мають стати філософією нашого життя.

Бажаємо миру і злагоди кожній дитині, кожній родині, усій Україні! Наснаги і мудрості батькам, педагогам, дорослим, серця яких сповнені любові до дітей.




Сьогодні, коли без Інтернету та цифрових технологій важко уявити собі життя та роботу, здається, що книга відступає на другий план. Але це зовсім не так. Книга була і залишається незамінним супутником людини, її мовчазним радником, всезнаючим помічником, невичерпним джерелом мудрості. Не випадково народ створив про книгу стільки прислів'їв:

  • Книга вчить, як на світі жить.
  • Хто багато читає, той багато знає.
  • Читання — ось краще навчання.
  • Книга допоможе в труді — виручить в біді.
  • З книгою подружишся — розуму наберешся.
  • Книга — твій друг, без неї, як без рук.

Книга відіграє провідну роль у духовному розвитку кожного народу, поєднує цілі покоління людей.

Серія: Гравіті фолз



Серія: Мерф Звичайний

Щодо авторського права - це один із засобів охорони інтелектуальної власності людини, набір прав, наданих авторам оригінальних творів. Інтелектуальна власність охоплює всі творіння людського розуму. Великий Мікеланджело писав: «Людина малює головою, а не руками». Авторське право захищає не ідеї або факти, а спосіб їх вираження: письмові, музичні, живописні, драматичні, хореографічні твори, фільми та мультимедійні продукти, комп'ютерні програми. Знаком того, що той чи інший оригінальний твір охороняється авторським правом, служить символ ©. За ним, зазвичай, вказується ім'я власника авторського права та рік створення твору.

Навчально-методичний комплект 
«Українська мова та читання. 2 клас»
 
Іваниця Г.А.

до Типової освітньої програми для Нової української школи НУШ,
розробленої під керівництвом Шияна Р.Б..

У підручнику представлено авторську методику та методичний інструментарій для:

  • формування стійкої мотивації учнів до навчання;
  • удосконалення власного мовлення;
  • розвитку комунікативних умінь, уяви та творчого мислення, здатності спостерігати за мовними явищами, експериментувати зі звуками, словами, реченнями для набуття початкових лінгвістичних знань та опанування норм української мови.

Особливості підручника:

  • система завдань на компетентнісній основі;
  • ігри для розвитку критичного мислення;
  • тексти та завдання для творчого читання.

Підручник для 2 класу. У 2-х частинах
Українська мова та читання. Іваниця Г.А.
200х260 мм, 80+80 с., кольоровий друк

Українська мова та читання 2 клас Підручник Частина 1 (Д470242У) 80 с., кольоровий друк
Українська мова та читання 2 клас Підручник Частина 2 (Д470295У) 80 с., кольоровий друк

Робочий зошит до підручника Іваниця Г.А.. У 2-х частинах
2 клас. Українська мова та читання
170х240 мм, 64+64 с.

Українська мова та читання 2 клас Робочий зошит Частина 1 (Д940009У) 64 с.
Українська мова та читання 2 клас Робочий зошит Частина 2 (Д940010У) 64 с.

Тематично-дидактичний навігатор
2 клас. Українська мова та читання. Іваниця Г.А.
145х215 мм

Українська мова та читання 2 клас Тематично-дидактичний навігатор до підручника Іваниці Г.А. (Д135131У)

Навчально-методичний комплект 
«Українська мова. 1 клас»
 
Іваниця Г.А.

до Типової освітньої програми для Нової української школи НУШ,
розробленої під керівництвом Шияна Р.Б..

Навчально-методичний комплект для інтегрованого навчання

Пропонований автором матеріал презентує авторську методику та методичний інструментарій формування стійкої мотивації учнів до навчання, удосконалення власного мовлення, розвитку комунікативних і базових правописних умінь, уяви та творчого мислення, здатності спостерігати за мовними явищами, експериментувати зі звуками, словами, реченнями для набуття початкових лінгвістичних знань та опанування норм української мови.

Буквар. Підручник для 1 класу. У 2-х частинах
Українська мова. Іваниця Г.А.
200х260 мм, 80+80 с., кольоровий друк

Українська мова 1 клас Буквар Підручник Частина 1 (Д470217У) 80 с.
Українська мова 1 клас Буквар Підручник Частина 2 (Д470229У) 80 с.

Робочий зошит до підручника Іваниця Г.А.. У 3-х частинах
1 клас. Українська мова
170х240 мм, 1,3 ч. - 48 с., 2 ч. - 80 с.

Українська мова 1 клас Робочий зошит Частина 1 Добукварний період (Д940005У) 48 с.
Українська мова 1 клас Робочий зошит Частина 2 Букварний період (Д940006У) 80 с.
Українська мова 1 клас Робочий зошит Частина 3 Післябукварний період (Д940007У) 48 с.

Тематично-дидактичний навігатор
1 клас. Українська мова. Іваниця Г.А.
145х215 мм

Українська мова 1 клас Тематично-дидактичний навігатор до Букваря (Д135114У) *кількість обмежена

Розум на кінчиках пальців.
Альбом із іграми та вправами для синхронного розвитку обох півкуль мозку. Панасюк І.С.
195х280 мм, 24 с. + 16 с., методичний коментар, кольоровий друк

Психологи та педагоги переконані, що малювання обома руками дає змогу поліпшити пам’ять, увагу, просторові уявлення дитини, знижує втомлюваність, підвищує здатність до самоконтролю. Виконання цих вправ ефективно розвиває взаємодію між двома півкулями головного мозку — основу розвитку інтелекту.

Розум на кінчиках пальців. Альбом з іграми та вправами для синхронного розвитку обох півкуль мозку Частина 1 (Д940003У) 24 с. + 16 с.
Розум на кінчиках пальців. Альбом з іграми та вправами для синхронного розвитку обох півкуль мозку Частина 2 (Д940004У) Готується до друку

Букви-пазли. Наочно-дидактичний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів + Лепбук «Я люблю українську мову»
Іваниця Г. А., 200х210 мм, 72 с. + методичний коментар

Запропонований посібник є прикладом використання інтерактивних форм і методів навчання — дослідницьких, інформаційних, мистецьких проєктів, сюжетно-рольових ігор, інсценізацій, моделювання, ситуаційних вправ тощо.

Букви-пазли. Наочно-дидактичний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів (Д940008У) 72 с.

«Я читаю!». Комплект книжок для читання 1-2 класи
Укладач Іваниця Г.А.
145х210 мм, 12 книжок, папка

Видання призначене для формування читацької компетентності. Комплект — це 12 маленьких книжечок, кожна з яких містить один твір певного рівня складності, цікаві завдання, які розвивають емоційний інтелект, навичку працювати в команді тощо. У комплекті представлені твори різних видів і жанрів літератури для дітей: казки, оповідання, вірші, науковопізнавальні тексти. До комплекту увійшли твори, які вже давно стали класикою нашої літератури, і твори сучасних молодих авторів. Кожна дитина може обрати книжку, яка її зацікавить.

Я читаю! Книжки для формування читацької компетентності та розвитку критичного мислення. 1—2 класи. Добірка 1 (Д996001У) 12 книжок, папка

Навчально-методичний комплект 
«Українська мова та читання. 3 клас»
 
Большакова І. О., Пристінська М. С.

до Типової освітньої програми для Нової української школи НУШ,
розробленої під керівництвом Шияна Р.Б..


Від перших тренерів НУШ

Особливості підручника

  • Підручник є інтегрованим, реалізує компетентнісний та діяльнісний підходи до організації навчально-виховного процесу.
  • Підручник забезпечує розвиток навичок ХХІ століття: критичне й креативне мислення, емоційний інтелект, навички взаємодії та співпраці, розв’язування міжпредметних проблем. Матеріал підручника дібрано таким чином, щоб сприяти формуванню предметних, міжпредметних та ключових компетентностей.
  • Підручник реалізує принцип дитиноцентризму, який є ключовим для Нової української школи. Навчальний матеріал підручника дібрано з урахуванням запитів сучасних дітей, їх життєвого досвіду, захоплень та уподобань.

Ресурсний супровід підручника:

  • покрокові інструкції для проведення дослідів з використанням дослідницьких засобів;
  • завдання частково пошукового і творчого характеру для тренування спостережливості, уваги і запам’ятовування.

Підручник для 3 класу. У 2-х частинах
Українська мова та читання. Большакова І. О., Пристінська М. С.
200х260 мм, 80+80 с.

Українська мова та читання 3 клас Підручник Частина 1 (Т470307У) 80 с.
Українська мова та читання 3 клас Підручник Частина 2 (Т470330У) 80 с.

Робочий зошит до підручника Большакової І.О., Пристінської М. С.. У 2-х частинах
3 клас. Українська мова та читання
200х260 мм, 64+64 с.

Українська мова та читання 3 клас Робочий зошит Частина 1 (Т530280У) 64 с.
Українська мова та читання 3 клас Робочий зошит Частина 2 (Т530297У) 64 с.

Методичні рекомендації до підручника Большакової І. О., Пристінської М. С. У 2-х частинах
3 клас. Українська мова
200х260 мм, 160+160 с.

Українська мова та читання 3 клас Методичні рекомендації Частина 1 (Т135157У) 160 с. Готується до друку
Українська мова та читання 3 клас Методичні рекомендації Частина 2 (Т135169У) 160 с. Готується до друку

Моніторінг навчальних досягнень. Діагностични роботи.
3 клас. Українська мова та читання. 64 c.

Українська мова та читання 3 клас Моніторінг навчальних досягнень Діагностични роботи (Т105034У) 64 с. Готується до друку

<-- 1 КЛАС,      <-- 2 КЛАС

Навчально-методичний комплект 
«Українська мова та читання. 2 клас»
 
Большакова І. О., Пристінська М. С.

до Типової освітньої програми для Нової української школи НУШ,
розробленої під керівництвом Шияна Р.Б..


Від перших тренерів НУШ

У підручнику інтегрується навчальний матеріал з читання і письма на змістовому, операційно-діяльнісному та ціннісно-смисловому рівнях.
Структурною основою підручника є мовні теми. Вони подані таким чином, щоб сформувати в учнів системні знання з мови. Мовні теми розвиваються на основі спеціально підібраного текстового матеріалу і системи різнорівневих завдань.

  • Правила з веселими яскравими малюнками сприяють їх розумінню та швидкому запам’ятовуванню.
  • Щоб учням було легше запам’ятовувати послідовність дій при виконанні завдань, у підручнику подано алгоритми.
  • Щоб спонукати учнів до писемної творчості, у підручнику розміщено рубрику «Пишу для себе». У ній — одна або кілька тем для письма, які логічно пов’язані зі змістом уроку.
  • Для формування вмінь бачити помилки і виправляти їх у підручнику є рубрика «Я редагую».
  • Для розвитку мовлення учнів запропоновано завдання з опорою на текстову та графічну інформацію. Це серії сюжетних малюнків, фото, ключові слова тощо.

У підручнику пропонується цілісна система роботи з розвитку критичного мислення. Аналіз тексту з передбаченням та міркуванням, різні види дискусій, графічні організатори, система багаторівневих запитань тощо.

Особливості підручника

  • Підручник є інтегрованим, реалізує компетентнісний та діяльнісний підходи до організації навчально-виховного процесу.
  • Підручник забезпечує розвиток навичок ХХІ століття: критичне й креативне мислення, емоційний інтелект, навички взаємодії та співпраці, розв’язування міжпредметних проблем. Матеріал підручника дібрано таким чином, щоб сприяти формуванню предметних, міжпредметних та ключових компетентностей.
  • Підручник реалізує принцип дитиноцентризму, який є ключовим для Нової української школи. Навчальний матеріал підручника дібрано з урахуванням запитів сучасних дітей, їх життєвого досвіду, захоплень та уподобань.
  • У підручнику вперше будуть оприлюднені оповідання сучасного українського письменника Кузька Кузякіна (Дмитра Кузьменка) про сучасних дітей.

+Інтернет-підтримка

Підручник від перших тренерів НУШ:

  • сприяє формуванню вдумливих читачів на основі вироблення навичок роботи з різними типами текстів;
  • стимулює розвиток критичного та креативного мислення, емоційного інтелекту;
  • сприяє розумінню і ґрунтовному засвоєнню мовних понять.

Підручник для 2 класу. У 2-х частинах
Українська мова та читання. Большакова І. О., Пристінська М. С.
200х260 мм, 80+80 с.

Українська мова та читання 2 клас Підручник Частина 1 (Т470234У) 80 с.
Українська мова та читання 2 клас Підручник Частина 2 (Т470235У) 80 с.

Робочий зошит до підручника Большакової І.О., Пристінської М. С.. У 2-х частинах
2 клас. Українська мова та читання
200х260 мм, 64+64 с.

Українська мова та читання 2 клас Робочий зошит Частина 1 (Т530208У) 64 с.
Українська мова та читання 2 клас Робочий зошит Частина 2 (Т530209У) 64 с.

Орієнтовний календарно-тематичний план.
До підручника Большакової І. О., Пристінської М. С.,
2 клас. Українська мова та читання
96 c.

Українська мова та читання 2 клас Орієнтовний календарно-тематичний план (Т135145У) 96 с.

Методичні рекомендації до підручника Большакової І. О., Пристінської М. С.. У 2-х частинах
2 клас. Українська мова та читання
200х260 мм

Українська мова та читання 2 клас Методичні рекомендації Частина 1 (Т135111У) Готується до друку
Українська мова та читання 2 клас Методичні рекомендації Частина 2 (Т135112У) Готується до друку

Зошит з розвитку зв’язного мовлення до підручника Большакової І. О., Пристінської М. С.
2 клас. Українська мова та читання

Українська мова та читання 2 клас Зошит з розвитку зв’язного мовлення (Т530278У) Готується до друку

<-- 1 КЛАС,      3 КЛАС -->

Навчально-методичний комплект 
«Українська мова. 1 клас»
 
Большакова І. О., Пристінська М. С.

до Типової освітньої програми для Нової української школи НУШ,
розробленої під керівництвом Шияна Р.Б..

Від перших тренерів НУШ

Навчання грамоти першокласників відбувається за звуковим аналітико-синтетичним методом. За основу аналітико-синтетичної роботи береться звук; одиниця читання — склад. Установлюється відповідна послідовність вивчення звуків і букв за частотним принципом.
Навичка письма друкованих букв формується в І семестрі паралельно з навичкою читання, одночасно діти вправляються у написанні елементів прописних букв. У ІІ семестрі починається формування навички письма прописних букв. Поступове опанування дітьми навичок читання й письма забезпечить зняття стресу та тривожності, які виникають, коли учні одночасно мають оволодіти двома складними вміннями.

Особливості підручника:

  • текстовий матеріал, поданий з урахуванням різних рівнів читацьких навичок;
  • ілюстративний матеріал, спрямований на формування читацької мотивації;
  • правила, візуалізовані завдяки веселим і кумедним героям;
  • система завдань, розроблена для розвитку критичного мислення;
  • вправи, створені для формування емоційного інтелекту.

Буквар. Підручник для 1 класу. У 2-х частинах
Українська мова. Большакова І. О., Пристінська М. С.
200х260 мм, 80+80 с.

Українська мова 1 клас Буквар Підручник Частина 1 (Т470196У) 80 с.
Українська мова 1 клас Буквар Підручник Частина 2 (Т470197У) 80 с.


Навчальний зошит. У 4-х частинах
1 клас. Українська мова. Большакова І. О., Пристінська М. С.
200х260 мм, 64 с.

Українська мова 1 клас Навчальний зошит Частина 1 (Т817043У) 64 с.
Українська мова 1 клас Навчальний зошит Частина 2 (Т817044У) 64 с.
Українська мова 1 клас Навчальний зошит Частина 3 (Т817045У) 64 с. + 16 с. прописи
Українська мова 1 клас Навчальний зошит Частина 4 (Т817046У) 64 с. + 16 с. прописи

Робочий зошит до підручника Большакової І.О., Пристінської М. С.. У 2-х частинах
1 клас. Українська мова
200х260 мм, 64+64 с.

Українська мова 1 клас Робочий зошит Частина 1 (Т530194У) 64 с.
Українська мова 1 клас Робочий зошит Частина 2 (Т530195У) 64 с.

Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника Большакової І. О., Пристінської М. С.
1 клас. Українська мова
32+48 с.

Українська мова 1 клас Орієнтовний календарно-тематичний план Частина 1 (Т135124У) 32 с.
Українська мова 1 клас Орієнтовний календарно-тематичний план Частина 2 (Т135130У) 48 с.

Методичні рекомендації до підручника Большакової І. О., Пристінської М. С. У 2-х частинах
1 клас. Українська мова
200х260 мм, 160+160 с.

Українська мова 1 клас Методичні рекомендації Частина 1 (Т135109У) 160 с. Готується до друку
Українська мова 1 клас Методичні рекомендації Частина 2 (Т135110У) 160 с. Готується до друку

Дидактичні матеріали

Українська мова 1 клас Дидактичні матеріали (Т817040У) Готується до друку

2 КЛАС -->,      3 КЛАС-->



90 днів літа — це картки-тести зі шкільних предметів. Усього в книзі 90 карток: по одній на кожен день канікул. Спочатку дитина виконає тест на повторення шкільного матеріалу, а потім одразу ж перевірить себе та прочитає цікаве за темою тесту. Лише 5 хвилин на день — і школярик піде підготовленим до наступного класу.

Це мікс тренувального зошита та енциклопедії. Всього за кілька хвилин в день дитина 1, 2, 3, 4 класу зможе повторити шкільний матеріал за попередній клас і розширити кругозір. Сторінки зошитів поділені на картки, які легко відірвати, виконавши тестове завдання. А зі зворотнього боку - цікавий факт по темі картки і правильна відповідь.

1 сторінка - 1 завдання - 1 варіант відповіді = 1 день.

Повторення вивченного та пізнання нового з таких предметів як: читання, математика, природознавство, музика, мистецтво, мова, історія.

Щодня 1 завдання + цікавий факт.