Що читати вихідними?

DETMIR

Усі новинки Фабули такі захопливі, що про них можна говорити безперестану. Особливі ті, що потрапили до нашої сьогоднішньої добірки. Тож давайте розглянемо їх зблизька.

 

   Відриває нашу свіженьку добірку світовий бестселер відомого незалежного лектора, викладача і креативного тренера Юрґена Селенбахера«Креативний особистий брендинг» .
Свого часу Юрґен плідно співпрацював з такими відомими брендами як Bayer Healthcare, Coca-Cola, Durex play, Levi’s, Lego, Louis Vuitton, Adidas intenational та ін. Тож він справді розуміється на своїй справі. Основою «Креативного особистого брендингу» став курс, розроблений Селенбахером для розкриття потенціалу керівників та працівників компаній, які займаються просуванням свого бренду. В умовах стрімких змін, появи нових маркетингових інструментів, бачень та запитів кінцевого споживача саме творче мислення найчастіше стає тим «дивом», що приносить успіх! Книжка Юрґена Селенбахера допоможе вам знайти відповіді на питання, як позбутись невизначеності, перетворити креатив у дію, створити продуктивне середовище довкола себе і почати «змінювати світ» своїм брендом.
На другому місці причаїлася наступна частина шпигунського циклу «Фалько» іспанського письменника Артуро Переса-Реверте«Єва». Після першого спецзавдання пригоди найманця і ловеласа Лоренсо Фалько продовжуються. Цього разу його справа ще карколомніша за попередню. У міжнародному порту в Танжере пришвартований корабель «Маунт-Касл», завантажений сотнями тон державного золота, що прямувало з Іспанії до Радянського Союзу. Завдання Лоренсо — перехопити корабель, знешкодити ворожих агентів і переконати капітана змінити курс. Небезпека густо огортає агента Фалько з усіх сторін, адреналін зашкалює. Та коли в полі зору з’являється Єва, радянська шпигунка, яку він колись врятував від смерті, перед Лоренсо Фалько постає надскладна дилема…
Це натякає на те, що власні емоції варто вміти контролювати. Тому закриває нашу рубрику захоплива книга-праця заслуженої професорки Каліфорнійського університету Лоррети Граціано Брюнінг«Керуй гормонами щастя». Еволюція подарувала нам хоч і унікальний мозок, та дуже схожий за набором хімічних речовин з усіма іншими савцями. Досліджуючи їх, пані Брюнінг виявила, що від самого початку свого існування наш мозок завжди був схильним до негативу. Але справа не в тому, що ми дійсно хочемо почуватися погано,— навпаки, у процесі еволюції наш мозок постійно прагнув до позитивних вражень, адже саме в такий спосіб він очікує на отримання приємних відчуттів. Хоч це і парадокс, але ґрунтовно розібравшись у цих «хімічних коктейлях», авторкка виявила, що впливати на відчуття можна! І вона зрозуміла, як) Дослідження, лайфгаки і багато інших корисних порад пані Лоррета зібрала у неймовірній новинці Фабули — «Керуй гормонами щастя».


І на цій позитивній ноті кажемо, до зустрічі.

Видавництво "ФАБУЛА"